Salam...

Selamat Pengantin BAru Buat sepupu sepapat Gua...Alang & Angah yg melangsungkan majlis perkahwinan mereka serentak 2 minggu lepas......aihhhhhhhhhh...baru Gua berkesempatan nak upadate Blog bersarang ini huhuuuuuuu...

Selamat Pengantin Baru Gua ucapkan kepada kedua mempelai....., Buat Mak Lang dan Pak Lang selamat menerima menantu...hehehe

Jom layanzzzzzz gegambaw majlis perkahwinan mereka di Kulim Kedah tempoh hari.
Alang & Geng nya...heehehehe
Segak Bergaya dan Comel dik nunnnnnnnnnn....Purple weihhhhhhhhhhh
Bersama Mak Cik Kelantan
Abg Ipaw Gua ..Bro Nizam disamping Puterinya ( Diyana ) turut disisi Father In Law Gua....yang sikit dah bam...bammmmm heheheh
Tuan Rumah Kedaun......( Pak Lang Gua )

Bila Pak Lang bertemu ngn Pak Cik Kelantan....alhamdulilah....
Ngah , Pak Cik dan rakan sepermainan...boleh ker cenggituh ? heheheh
Bro Naim Dan Suraya....adik & adik ipaw Gua
Adik Ipaw Gua.....yg bakal jadik Jutawan...hehehe
Da Foods ada Gulai Batang Pisang...nyumm.nyummmm....

Orang2 Kuat dari SentuiiiiiIIIIIII
Ibunda Gua.....
My Orang Rumah dan Kakak Ipaw Gua...

Kakak Ipaw Gua disamping Aktif Boy ( Danish ) heheheheh

Cameraman Walaweiiiiiiiiii dibawakan khas dari JB
Gua nantikan tembakkan2 walaweiiiiiiiiiiiiii diaorang...k




0 Responses to "Selamat Pengantin Baru Alang dan Angah"

Post a Comment