Salam......bila start musim Cuti Sekolah ......Gua baru Start ke sekolah..heheheheh
Gua kesekolah Dj Kenduri hahahahahaha
Minggu lpas Gua ke Kerinchi untuk melancarkan perjalanan
Majlis Perkahwina adik Musa & Fida
Alhamdulilah semuanya ketawa terbahak bahak heheheheh....

Selamat Pengantin Baru
FIDA & MUSA

Moga Kekal Selamanya...dan cepat menimang cahaya mata hehehe














7 Responses to "Selamat Pengantin Baru Musa & Fida"

  1. Fly Says:

    salam bro, pe khabar? sory bro gua lama x jengah blog lu..sindrom kemalasan melampau untuk mengupdate blog menyebabkan gua x nyempat nak lawat kengkawan blogger. Anyway may Allah bless u bro..

  2. tupperware lover Says:

    meriahnya majlis kawen:) time cuti skolah ni mmg banyak makan pree... sesambil tu bleh jumpa kengkawan lama :)
    jom tengok tupperware sale murah2 bangat kat my blog...

  3. Sitie BUm BUm Says:

    cantik keknye..ade aksesori

  4. mummysyafie Says:

    lama dah tak jenguk kat sini..apa kaber bro epoi.. :)

  5. The Story Teller Says:

    Poi

    Bukan main lagi ko hempet pengantin perempuan ek...takut kena keris je karang...ha ha ha ha

  6. MOH KEMBARA Says:

    Salam, sonok nye jadi DJ...tapi bising gak kan , kena pasang lagu kuat2. Dpt makan nasi pengantin!

  7. Unknown Says:

    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment