Lintas Langsung......Butik SIGNATURE

Salam............

Sekilas pandang ........projek DEKORASI bersama Dj Epoi di Butik Shah Alam ketika ini....

Gambaw ini adalah gambar malam semalam.....
Sebelum Gua detailkan citer nih....
Koworang yang nak dapatkan Tips Decoration & Renovation di Folder korang just " KLIK " kat Folder

PROJEK FANTASIA

Kita layan gambaw dulu....k...

------------------------------------------------------------------------

Alhamdulilah.....Perjumpaan Bloger.....yang Gua sertai pagi tadi sungguh sempoi.......sungguh best dan sangat Walaweiiiiiiiiiiiiiiii huuhuuuuuuuuuuu.....

Tungguuuuuuuuuuuuuu..... malam nih....dan jap lagi......Gua mulakan dulu ngn gegambaw CANDIT Walaweiiiiiiiiiiiiiiii heheheheheh


Alhamdulilah.....Da Owner Happy ngn sentuhan Gua.......

WARISAN KREATIF - BRO NAZIM...adik Gua

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
Amacam Da Owner?
Komen Sikit....hasil sentuhan & Design Gua.......

Wall Border...in Progress


Duet Painting heheheheheheh

Ending Proses.................

Saper yang nak belajaw.................Dekorasi.......nanti Gua ajarkan k....hehehe
Aper nih eik?
Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu....!!





0 Responses to "Lintas Langsung......Butik SIGNATURE"

Post a Comment