Bukalah ruang berfikir pada minda yang logik .....dik Akalmu....
Bukan hanya bergantung dengan mata hati dan perasaan .....


Seorang Blogger SEJATI takkan menyakiti hati Blogger yang lain...

Orang yang SABAR dan BERSUNGGUH pasti akan meggunakan akal dan fikiran untuk menjejak di

FACE BOOK
YM

EMAIL
&

CALL


Hati dan Mata kan menjadik BUTA bila RIAK dan EGO mula menguasai diri....

Ya Allah Ya Tuhanku...jauhkanlahku dari bersifat begitu....
Tetapkanlah Kesabaran Hamba mu ini....
Bukan begitu caranya untuk membantu....

Pesanan Gua....
Usahlah mencarik nama dengan menjatuhkan nama orang lain..
Memang Gua terasa beb.....

Dj Epoi kecewa !


7 Responses to "Gua Tak Hinggin...Puluhan Ribuuuuu .....mu.."

  1. @e_da Says:

    alamak sape yg berani menyakiti hati bro kita ni... hmmmm ... tak patut.. tak bleh jadi ni... habaq mai...

  2. saveme_zero Says:

    bro,
    apa yg boleh sy katakan.. SABAR. org2 luar ni x kenal diri kita,mereka hanya boleh mereka cerita yg bkn2. ucapakan syukur alhamdulillah,klu kita dipihak benar..kebenaran pasti akan terbukti. jgn rasa hampa/apa..mgkn ini ujian utk diri kita (utk diri sy juga).

  3. anyss Says:

    Salam,
    Bro...kalau orang yang kita kenal di sekeliling kita pun boleh buah tohmahan macam-macam, apalagi secara maya. Janganlah hanya kerana beberapa kerat orang yang terkena "virus phD (perasaan hasad dengki) ni, Bro mudah patah hati. Yang kena virus beberapa kerat sahaja, masih ramai lagi yang akan berbangga dan gembira dengan kejayaan kita.
    Bak kata Shah Rukh Khan dalam pilem hindu tu..."saya kan ada..." so, yakinlah. kami kan ada...

  4. suked8787 Says:

    Mmg x patut "org tu" buat Dj Epoi camtu. Dia belum kenai peribadi Dj Epoi yg sebenarnya. Baru kenai ja dh buat tuduhan yg bukan2. Lain kali selidik/fikir dulu sebelum berkata2. Jgn terlalu riak n bangga dgn anugerah yg Allah bg kt kita.
    Bak kata pepatah "Kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa".

    P/s : Bersabar n anggap semua tu dugaan utk kita. I know you are stronggggggg. Ignore ja org camtu...

  5. alidyangon Says:

    bro

    kesiannya dia
    bawak bersabar je lah
    manusia memang macam tu
    pantang nampak orang lebih sikit
    mulalah dia irihati
    entah lah

    banyakan bersabar ye

  6. Melor Says:

    Ya Allah,sapelah yg busuk punye olang ini,takpe bro, lu lek jer..lu ucapkan Alhamdulillah bila org caci lu. hidup kita bukan sbb dipuji, tak plak mati dek keji..weh,pesanan buat lu yg wat bro gua kecewa,lu sound gua dulu baru lu sound dia,ada beran???

  7. dj epoi Says:

    Salam semua....

    Gua harap kes2 nih tidak dipanjangkan2 lagi....

    Cukuplah sekadar menyedarkan diri kita semua dan si dia....

    Tapi lain kali......
    Beringatlah dulu sebelum nak buat entry " berani mati "...

    Kadang2 kita tak sedar yg kita telah melukakan hati seseorang....walaupon dalam cara yg tidak disengajakan

    Sedarlah sikit kalau bukan kita yg membantu orang melayu kita ...siapa lagi...

    Cukup lah !.....Kita sebagai seorang BLOGGER....buktikanlah yang kita mampu menyatukan perhubungan indah ini...dengan perkara yg baik...

    Dj Epoi....dah Ok...

Post a Comment