11:26 PM


Ini adalah gambar - gambar yang sempat Gua tembak ketika Gua menghantar adik Gua ke Lapangan Terbang Tentera Udara Diraja tempohhari...
Seperti yang Gua maklumkan sebelum ini.....adik Gua mewakili Tentera Udara Diraja Malaysia untuk menjalankan tugas keamanan di Bumi Lubnan..

Jom kita layan....gegambaw yang menyentuh hati ini.....


Ini adalah adik Gua ...SAIFUL AMIR dan Anak Isterinya


PEACE NO WAR


Restu dari kami sekeluarga....
TABIK WIRA Bro......

Ini bukan Malbatt Ok...ini air Sarbat....!!



Antara keluarga kami yang menghantar Bro Amir


Wakil skuad kebangsaan yang pergi menghantar heheheheh

MALBATT 2
GAGAH BERANI WIRA-WIRA NEGARA


Ayuh kita sama2 doakan agar wira2 Malaysia ini diberikan kesihatan yang baik untuk menjalankan tanggungjawab mereka....di Bumi Lubnan

9 Responses to "Malbatt 2"

  1. anyss Says:

    Salam,
    Sangat bangga dengan semangat juang Bro Amir. Sama2 kita doakan pejuang-pejuang negara ini sentiasa terbaik di sana. Selamat berangkat dan selamat kembali.
    Tabik spring!

  2. kakcikseroja Says:

    Turut berangkat sama ke sana adalah anak buah kakcik - Azman Ahamed. Semoga mereka semua dijauhkan dari segala marabahaya maupun malapetaka. Amin.

    (adik Epoi tu macam fotostat je ngan Epoi, kan?)

  3. A.I Says:

    semoga segala yg terbaek utk kau. semoga selamat pergi & balik...amin.

  4. azieazah Says:

    Aminnnn... Moga dipermudahkan, moga selamat dan jasamu dikenang.

    Sungguh bersemangat, dan sangat bangga kita melihat.

    Salam buat semua ahli keluarga yang ditinggalkan sementara itu. Moga semangat meneruskan kehidupan.

  5. fazilzura Says:

    alamk .. gambo 1st tu amat2 menyentuh jiwa keibuan ku ler bro .. hhuhuhuhuhuhu

    * adik mu muke sebijik mu le bro , cm kembo pun ado ..

    WIRA MASIA.. semoga selamat pergi & pulang

  6. juelee Says:

    semoga selamat pergi dan pulang...

    berjihad nie, insyallah dilindungi malaikat...


    PS: muka sejibik la.... ngehngeh

  7. @cu SaYaNg Says:

    mcm muka photostat je..

  8. Anonymous Says:

    sedih arr tgk gmbar2 ni..huhuhu!!!terima kasih krn mendoakan dia..

  9. din19md Says:

    awal bulan 1 nanti gua pn akn kesana sama lah kita berjuang bro amir

Post a Comment