Salam......

2 Hari siuuuuuut...Gua berkampung di SEK 18 Shah Alam untuk Pesta Optik

Alhamdulilah.....terlebih dahulu Gua nak wish CONGRAT! to Joe Rampage ( Sound Eng ) Gua yang makin mantop dan cemerlang untuk setiap event......
Kalau Gua yang tak puji dia siapa lagi kan? heheheheheheh....


Ok......berbalik PESTA OPTIK yang Gua Terjah ...
Masuk kali nih.... ntah berapa ribu kali entah Gua joint MENARA OPTOMETRI nyer event..heheehe.
Kalau tak salah Gua ....skank nih dah masuk 4 Tahun Gua bersama ngn Kedai Cermin Mata 100% Bumiputra nih.....

Terima Kasih....
Tauuuuu Cheeeeee....
Wenekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemm....
buat Menara Optometri......kerana memberi kepercayaan buat Gua dan Krew

Layanzzzzzzzzzzzzzzz.......


MOTO - MENARA OPTOMETRI
PUSAT OPTOMETRI KELUARGA ANDA

Kakitangan yang terlatih........sunyum 24 jam hehehehehe

Branch Manager - Bro Hasmuni yang mempunyai pengalaman dalam bidang MATA


Antara pemenang pertandingan mewarna yg dijalankan


Sesi dialog bersama pelanggan....cayalah......
Topik penjagaan mata kanak-kanak



Bro Rizal
Sales Exec Menara


Sebelah malam nya pulak......KAROK timeeeeeeee...hhehehehehe

Joe Rampage jadik Kumbang yg dikelilingi oleh Bunga hahahahah.....

Liza.............jgn marah arrrrrrrrrr heheheheh


Ada Undangan.....Gua terjah lagi beb!...
Tq Menara

5 Responses to "Menara Optometri sek 18 Shah Alam"

  1. Kakcik Seroja Says:

    Epoi nampak kurus la.. jeles kakcik! :)

  2. Ena Says:

    bestnyerrr...

  3. azieazah Says:

    Sungguh bekerja keras BRO kita yang sorang ni.. Wallaweiii..! All the Best..!

  4. attyfir Says:

    spek kty pun nak kena tuko baru dah ..
    haruslah terjah menara optometry.

  5. el Says:

    wahhh bumiputera pya eh...bgslah..ada event lak tu..jarang berlaku kt sini..hehehe

Post a Comment