Salam.....

Ummmmmmmm...lama Gua tak Update Blog kan? hehehehehhe
Sibuk Beb!
-----------------------------------------

Ok....Gua kembali dengan Tips2 untu Projek Fantasia Gua...
Kali ini Gua diminta untuk TERJAH ke rumah IT advisor Gua ..iaitu TINIE..

Tentu ada kawan-kawan yang pening kepala untuk menyimpan basikal dalam rumah kan?
Lebih2 lagi pada rerakan yg duduk di Flat, Apartment Kondo dan rumah2 yang kecil...
Nak tau camana nak bereskan semua tuh...?

Jom.........layanzzzzzzzzz projek Fantasia Gua dibawah jommmmmmmm.......



Ini adalah keadaan pada bilik....yang disusun rapi...wakakakakakakaaaaa
Jangan Marah Gua yer Tinie yer heheheheheh

Nak bagitau kat semua.....Hubby si Tinie nih memang minat takat petala langit pada basikal-basikal BMX ........
Koleksinya...perghhhhhhhh banyak gilak beb!.......ada kut 6 biji semuanya....
Nak jadik cerita ....dia rogger Gua untuk meneyelesaikan masaalah menyimpan basikal pada Apartment nya......

Layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Kat ruang tamu jer pon dah 3 bijik beb... hehehehe...

Hanya dengan menggunakan penyangkut istimewa dibawah....
Semuanya seattleeeeeeeeeeeee dalam masa 2 Jam .......

Dengan 4 Biji Wall Plug saiz 8mm
Dengan sebiji penyangkut basikal special dibawah....
semuanya "KAW TIM".....

Mudah.....
Selamat.......
Sempoi............
Do It Your Selffffffffffffff......

Mulakan dengan menanda lubang wall plug pada dinding...
Korang boleh ikut ketinggian yang korang suka .....


KREW Dj Epoi gigih memasangkan....menda nyangkut nih hehehhe
Dan hasilnya...............
;
;
;
;
;
;
Taraaaaaaaaaaa.......

Mukoooooooo Mak Cik TINNIE yang tersongihhhhhhh kegembiraan heheheheh

Rempit jommmmmmmmmm.....


Kat bawah........dinding yang telah Gua make Over...
Untuk......segala Tips2 Renovation & Decoration.....sila Terjah ke FOLDER
"PROJEK FANTASIA"

Di Blog lama dan baru Gua

http://epoi8787.blogspot.com/

9 Responses to "Tips Menyimpan Basikal"

  1. Kakcik Seroja Says:

    wah.. dah macam kedai basikal la pulak! :)

  2. Anonymous Says:

    mak aiii .. banyak nye beskal ..

    ingt kan tips nye gambo yg 1st tu .. kahhh sangkut kat kepala .. sduyaiii ..

  3. PCL Says:

    salam, pas nih wat n3 tips simpan motosikal plak..

  4. Diamilikku Says:

    dah kuwus aaaa bro...walaweii...hahahhaa...nih yang gua jeles nih bro

  5. d u r a Says:

    bro sungguh canggih brilliant idea neh..

  6. el Says:

    otak geliga la bro...

  7. Anonymous Says:

    salam bro..
    mane nak cari penyangkut tu..?
    ade lain2 jenis tak..?

  8. Unknown Says:

    Bro.. Nak tanya.. Penyangkit tu boleh dapat d mana?

  9. Unknown Says:

    Bro.. Nak tanya.. Penyangkit tu boleh dapat d mana?

Post a Comment