Salam......

Alhamdulilah........
" Butik Signature "
telah selamat dirasmikan pada hujung bulan lepas..
Gua seronok bila dapat bersama dalam memberi Idea2 untuk Butik ini...
Terima kasih diatas kepercayaan kepada Gua dan Krew...
Terima kasih diatas puji-pujian yg diberikan pada krew kitaworang...Itu yang terbaik kami lakukan untuk Butik ini...
Disini Gua hanya diberikan Tema KONSEP...oleh ownernya
( Kak Tun & The Gangs...)
Iaitu
" HITAM DAN PUTIH "

Untuk mendapatkan Warna-Warna yang menarik anda boleh layari laman sesawang Mr Paint Man diatas
...just Klik jer Logo Mr Paint Man

Nota Buntut : Gua suka bila Customer Gua memberikan kepercayaan 100% kepada Gua dalam kerja2 menyusun atur.........TETAPI....ada juga sejarah lampau yang Gua tak dapat lupakan, apabila OWNER meletakkan harapan tinggi untuk Gua lakukan trnformasi di dalam budget yang agak kecil......tetapi mengharapkan perubahan yang besar...

---------------------------------------------

Kata Walaweiiiiiiiiii Gua......

Gua bekerja....!
Gua lakukan.......!
semuanya mengikut budjet dan kontrak yang Gua tawarkan.

PADA SEMUA : Pabila mendapatkan tawaran dari kontraktor....bacalah.....nilailah sebetul2.......kalau rasa tak berbaloi......jangan tawarkan pada kontraktor
k

Gua harap pengalaman yang lalu akan memberikan Gua semangat untuk terus mencarik kebaikkan buat company Gua dan semua customer Gua
Insyaallah...





Walaweiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......


5 Responses to "Penyangkut Baju & Tudung ( Signature Butik )"

  1. Darling Pya Says:

    x kan dgn patung pun "menjadi" kot lu nie...agak2 aaaaa....

  2. PCL Says:

    "bawah x dak janggut..atas pun x dak rambut.."...sibuk sangat keja sampai x dan !! jgn mara BRO..

  3. azieazah Says:

    Wow! EPOI dah tukar karpet blog juga.. Lawo. Kak Azie sukerrr...

    Macam biasa tetap teruja lihat kerja-kerja EPOI. All the best, Bro..!

  4. el Says:

    hehehe pic last tu len mcm je bro..hehe
    nway..canteklah penyangkut baju tu

  5. Unknown Says:

    kat mana nk dapatkan hanger exclusive ni boleh tlg tak

Post a Comment