Salam.....

Kali ini Projek Fantasia Gua kembali lagi pada....TADIKA SRI KINRARA RIA PUCHONG.
Ada tambahan baru untuk bumbung depan Tadika ini...
Alhamdulilah still repeat job kat sini..
Gua dah hampir 5 Tahun berurusan ngn Puan Sarah & Abg Suhimi ( Owner Tadika Kinra Ria )
Terima kasih kerana memberi Gua kepercayaan lagi.....





Korang boleh zoooomkan untuk melihat hasil welding & catnya

Walaupon Awning Ajiya nih adalah kerja2 kasar......Gua pantau juga beb!
kehalusan kerja-kerjanya....

Setiap lubang SKREW haruslah diletakkan silikon ......bagi menjaminkan ketidak bocoran...pada bumbung Ajiya

My Prennnnnnnnnn....Mr Wong Fei Hongggggg....wakakakakakakaaaaaa

Hasilnya........


Lepas nih......bertambah selesa lah.....ibu2 dan bapak2 yang nak ambik anak diaorang pabila hari Hujan..........
Gua juga hehehehehe

Tahniah..!...Tadika Sri Kinrara Ria

---------------------------------------


Untuk mendapatkan Tips2 Renovation dan Decoration......sila Klik pada Folder


Projek Fantasia

Di Blog Baru dan Lama Gua

epoi8787.blogspot.com




1 Response to "Projek Fantasia ( Awning Ajiya Tadika Kinrara )"

  1. el Says:

    redup skit dah ada awning tu kan..sng lah parent nak berteduh nti

Post a Comment