Salam Amy....

Tq.....coz memberikan Gua peluang ini...
Inilah adalah hasilnya selepas sehari KREW WARISAN KREATIF berkampung kata sana...

Amacam...?
Cepat tak?

Gua tau Lu exited untuk step seterusnya......hehehehheheh
Insyaallah Gua akan betulkan kembali segala kerja2 yang kurang memuaskan oleh kontraktor sebelum ni k....

Dont Worry.....



Tak Lurus,....
Beam dan Batu dinding tak lurus.....HARUS Gua kena ketukkan kembali untuk mendapatkan hasil Plaster yg cantik




Walaweiiiiiiiiiiiiiiii...
Segala Mak Nenek....dah berjaya kitaworang clearkan....


Untuk makluman .....SEHARI KERJA...semua kerja2 ikat batu dibelakang siap 100%
Termasuk kerja memindahkan pintu asal

Segala pokok2 menjalar dah selamat Gua clear kan...heheheh

Ini adalah tandas asal yang dah tersumbat...
Kalau tak ada jalan lain......Gua harus ketuk segala lantai konkrit sedia ada untuk membuat underground services baru....


Salah satu HARTA KARUN yang tersumbat dalam lubang tuh....
Bweeeeeeeeekkkkkk......

7 Responses to "Projek Fantasia Saiful & Amy"

  1. fazilzura Says:

    mak aii .. cmner harta karun tu tersumbat kut situ ??/ mcm2 ado

  2. dj epoi Says:

    Wakakakakaka.....

    Inilah kerja Gua....beb...
    Mencarik harta kooooorunnnnnn...heheheh

    Fazilzura tak kemana ka hujung minggu nih...?

  3. fazilzura Says:

    heheh sekali jmp harta x bape nak mahal yek..kalau dpt jmp gigi mas ke besh jgk..

    Fazilzura packing ke rumah baru bro... hope mingu ni dpt sattle.. lamo bangat dh lepak di rumah mama ku ni..

    ** x start deco2 lg umh baru .. idea x mari

  4. saiful & amy Says:

    hahahahaha....harta karun tahun gajah tu..susah mau jmpa dlm malaya nii..
    bro..thanks cos mneyelongkar 'rahsia' dlm rumah impian kitaorg..hauahua..

  5. el Says:

    kahkahkahhhhhhhhh masyallah caner tu menatang tu ada dlm tu..ish2...buruk perangai..hahahahaha sabo je lah

  6. TiNiE Says:

    mak aiiii...
    ketakotan nengok objek tu...
    huhuhu..syabas bro n krew!

  7. Diamilikku Says:

    bro....kitorang blurr nih nak beli umah baru ke umah 2nd hand....check out my blog please for your idea..need it badly....TQ

Post a Comment